Pytania i odpowiedzi

W celu ułatwienia Państwu zakupów w naszym sklepie, przygotowaliśmy dla Państwa listę najczęściej zadawanych przez klientów pytań. Prosimy o zapoznanie się z poniższą listą zanim napiszą Państwo do nas e-maila lub zadzwonią.


Ile wynosi koszt dostarczenia zamówionego towaru?
Odpowiedź na to pytanie znajdą Państwo w zakładce "Wysyłka" oraz "Formy płatności"

Czy można zwrócić zakupiony towar?
Zgodnie z obowiązującym prawem mają Państwo możliwość zwrotu w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Prosimy jednak o rozważne kupowanie, ponieważ w takim przypadku koszty przesyłki pokrywają Państwo.

W jaki sposób otrzymam zwrot gotówki, jeśli chcę zwrócić towar?
Równowartość zwracanego towaru wysyłamy przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto.

Czy można wymienić zakupiony towar?
Oczywiście istnieje opcja wymiany towaru, jednak tak jak w przypadku zwrotu kupujący pokrywa koszty przesyłki (zarówno od niego do siedziby firmy jak i koszt wysłania kolejnej paczki do klienta). Ponadto jeżeli klient chce wymienić towar na droższy - musi zapłacić różnicę w cenie pomiędzy przedmiotami. Aby wymienić zamówiony już towar koniecznie prosimy o maila w tej sprawie na adres biuro@szprychy.pl

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia + czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

Gwarantujemy wysłanie przesyłki w przeciągu 1-2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku wyboru formy płatności - pobranie) lub od momentu zaksięgowania wpłaty. Nasze zamówienia są w 95% wysyłane w przeciągu 24h.

Jaki jest sposób zapłaty za przesyłkę?
Odpowiedź na to pytanie znajdą Państwo w zakładce "Formy płatności"

Czy można zamówić towar przez telefon?
Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy o telefon pod numer +48 601 96 77 11 lub +48 618 66 77 11. Będziemy pytali o numer katalogowy, kolor oraz rozmiar (w przypadku kołpaków) lub numer katalogowy, markę i rozmiar (w przypadku emblematów). Zapiszemy zamówienie oraz Państwa adres i przesyłka zostanie do Państwa wysłana.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?
Tak, istnieje taka możliwość. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. Pamiętaj o podaniu pełnych danych firmy wraz z numerem NIP.

Czy istnieje możliwość wprowadzenia zmian w dokonanym zamówieniu?
Do momentu przekazania zamówienia do realizacji klient może anulować lub zmienić zamówienie. W przypadku przekazania zamówienia do realizacji , zostaje ono automatycznie przekazane do magazynu. W związku z tym nie ma możliwości wprowadzenia w nim żadnych zmian.

Jaki rozmiar kołpaków ma mój samochód?
Najprostszym sposobem jest przeczytanie rozmiaru opony. Na przykład, jeśli auto ma opony 195/65 R15, oznacza to, że pasować będą kołpaki 15", 205/55 R16 - kołpaki 16". Czyli ostatnie 2 cyfry z rozmiaru opony powiedzą nam jakich kołpaków potrzebujemy.

Jak wybrać kolor kołpaków?
Dany rozmiar kołpaków ma zawsze kilka kolorów. Naciśnij na koszyk przy odpowiednim kolorze, aby dokonać zamówienia.

Czy moja paczka została już wysłana?
Każdy kupujący, po zaksięgowaniu środków, otrzymuje od nas e-mail z informacją o wysłaniu przedmiotu.

Czy jest możliwość odebrania przesyłki osobiście?
Tak, udostępniamy taką możliwość. Przesyłki można odbierać osobiście w biurze w Poznaniu.

ul. Leśmiana 4, Luboń
 

Zapomniałem hasła do logowania, czy mogę je odzyskać?
Tak, hasło można odzyskać. Na stronie logowania kliknij na "Przypomnij hasło".

Czy można kupić produkt, w kolorze lub rozmiarze, który nie jest dostępny na stronie sklepu?
Na stronie sklepu znajdują się aktualne produkty w rozmiarach i kolorach dostępnych w sprzedaży. Jeśli jakiś produkt nie występuje na stronie w danym kolorze lub rozmiarze jest on na chwilę obecną niedostępny w magazynie. Towary w naszym sklepie są na bieżąco aktualizowane wiec jest możliwość pojawienia sie w sprzedaży nieobecnego produktu.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje zamieszone na naszej stronie, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie aktualizowane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu są aktualne i ostateczne. Na stronie dostępna jest osobna kategoria "Promocje" w której znajdują sie aktualnie przecenione produkty.

Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres do wysyłki np. do innej osoby lub do pracy?
Tak. Przesyłka może być wysłana pod adres inny niż adres Zamawiającego. Należy wtedy w formularzu zamówienia w opcji „Adres dostawy” podać dane osoby, która ma otrzymać paczkę.

Czy można sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Tak takie informacje są stale dostępne po zalogowaniu się do sklepu. Dodatkowo Klient jest informowany drogą mailową o zmianie statusu zamówienia, np. gdy zamówienie zostało przekazane do realizacji, została zaksięgowana wpłaty lub też zamówienie zostało wysłane. W razie dodatkowych pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami, pisząc pod adres: biuro@szprychy.pl lub telefonicznie: +48 601 96 77 11.

Czy można połączyć dwa zamówienia?
Tak, ale w przypadku, gdy pierwsze zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Wówczas oba zamówienia wysyłamy jednocześnie (w jednej paczce) i pobieramy opłatę za przesyłkę tylko raz.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl